Modelis: Audi 80


Vazineju sena (1982 m.) Audi 80. Per 2 metus nuvaziuota virs 40 tukst. km. Remontui ir prieziurai isleidau gal kokius 2000 Lt. Atrodo daug. Bet i tai ieina 750 naujom ziemonem padangom. Be to kyla mintis jog daug darbu buvo galima ir nedaryti. Man nepatinka vazineti netvarkinga masina
Pliusai:
1. Didelis tiek nauju, tiek naudotu detaliu pasirinkimas, palyginti zemos ju kainos
2. Paprasta konstrukcija - dauguma darbu gali padaryti pats, o ir meistras nevienas nebijo.
3. Geras kebulo antikorozinis padengimas.
1,6l 75 AG variklis zinoma silpnokas. Nors dar niekur nesu pavelaves. Jei dar karta pirkciau - ieskociau su 5 cil. 2,0l varikliu. Prie maloniu smulkmenu galima priskirti automatini oro sklendes valdyma. Net salciausia ryta reikia tik pasukti uzvedimo rakteli.

Autorius: Laimonas Dapšys
Smulkesne Info:
E-mail: laimonas@skaita.lt
Data: 0000-00-00



Modelis: Audi 80


Rinkausi svorio kategorijoje iki $3000, nes brangesnes negalima laikyti po langais ir pasirinkau 1985m Audi 80. Privalumai: cinkuotas kebulas, 11m masinos idealiai sveikas priekiniai var. ratai (jei nori buna ir quattro), aktualu ziema viskas veikia, nelabai genda, o kai sugenda tai pigios detales, remontas palyginti minksta l. geras manevringumas ekonomiska: 7.5/8.5 vasara nesistengiant vaziuoti optimaliai (su 1.8l karb.) benzinas teoriskai A98, bet gerai vaziuoja ir A95, A92 gerai isspresta ats. rato problema, jis beveik neuzima vietos LR beveik prestizine masina Trukumai: ganetinai gerai vagiamos nera itin sportines, jei nori tokios tai geriau BMW bagaziniu irgi maciau didesniu (Mazda 626), nors man po VAZ buvo kaip darzine neatsargiai vaziuojant atbulam nesunku nulauzti duslintuva daugiau pavaziaves 6 men. ir nesugalvoju....

Autorius:
Smulkesne Info:
E-mail:
Data: 0000-00-00



Modelis: Audi 80


Paskaichiau apie "Audes", kainuojanchias 3 , 4 tukst. doleriu. Plaukai ant galvos shiaushiasi. Tokius pinigelius turint, galima ir geriau juos panaudot. Va nupirkau priesh pora meteliu Audi-80 83-u metu.Uzh 1.5 tukst. (Zhalio). 1.3 l. Mazhai. VAZ- us su 1.6 palieku panashiai kaip dviratininkus. Opelius su 1.3 - taip pat, su 1.6 eina mazhdaug lygiai. Su 1.8 - jau reikia technikos, bet irgi galima ishdurt. Zhodzhiu gatveje nesimato, kad tik 1.3 litro. Rudyti truputi rudyja. Nes kebulas necinkuotas (83m.). Bet lyginant su Opeliu ar VAZ'u tai galima sakyti, kad visai nerudyja.Gedimai, kaip visu senu mashinu tik mazhiau. Tai karbas uzhsikisha, zhvakes uzhmeta. Zhodzhiu, smulkmenos. Sena mashina, manau turi du privalumus

1) Ji nedomina tikru vagiu (apie smulkiuszhulikus chia nekalbu);
2)Detaliu galima gauti savartyne.

83'u metu Audine atrodo mazhdaug kaip dvieju metu VAZ'21099 Ishvada paprasta, nebutina buti pasakishkai turtingu, kad galetum nusipirkti nebloga automobili. Beje dabar toks daiktas kainuotu apie 1000 Dol. Tikrai Audi - vertas demesio atomabilis.

Autorius: Gediminas Vaičiūnas
Smulkesne Info:
E-mail: Gediminas.Vaiciunas@ti.vtu.lt
Data: 0000-00-00



Modelis: Audi 80 Quattro


1985 m. pereinamas modelis, 1.8 l benzinas. Isigijau ja pats Vokietijoje. Ir nenoreciau sutikti, kad masina reikia pirkti ka tik atvaryta. Atsivares daugiau kaip tris pries metus, i ja is karto sukisau apie 1000 Lt vaziuokles remontui ir tikrai nemanau, kad kai kas is manes nupirks - tures tiek isleisti. Per tuos tris metus pakeiciau beveik visus vaziuokles elementus. Kuo jis skiriasi nuo "ne quattro". Pirmiausia tai galines pakabos detaliu brangumu. Nesiryzau ju pirkti - restauravo vyrai garaze (Draugystes g. Kaune) - tris metus jau vaziuoju. Aisku ziema - nepalyginamas komfortas. O jei dar ziemines padangos! Diferencialu blokavimo praktiskai nenaudoju - bijau, kad nemokeciau suvaldyti, jei paslystu. Nors slidziam kely blokavus tarpasini diferenciala - labai keistas jausmas - vaziuoji kaip begiais, visai neslidineja. Papildomas galinio dif. blokavimas naudojamas issikapsyt is pusnies. Aplamai vairavimas tiesiam kely panasus i varoma priekiniais ratais, o posukiuose gali atlikti valdoma slydima, kaip uzpakaliniais ratais varoma. Stabilumas labai jauciasi ir slapiam kely. Aisku, gal kokiu litru benzino daugiau eda (mieste apie 9.5, uzmiesti apie 7, jei nevaziuosi daugiau 100). Be to ir max greitis tik iki 165-170. Dar is minusu - maza bagazine. Reikia labai didelio sumanumo sutalpinti burlente, pripuciama valti, palapine, patalyne, staliuka su kedem ir kt. vaziuojant keturiese atostogaut - bet imanoma. Taigi nezinau, ar Lietuvos salygom pliusai nusveria minusus - per daug skystos musu ziemos. Kiek ji dabar kainuotu - neisivaizduoju.

Autorius: Arvydas Matuzonis
Smulkesne Info:
E-mail: Arvydas_Matuzonis@fc.vdu.lt
Data: 0000-00-00



Modelis: Audi 80


variklis 1.8 PM - monoipurskimas - problema su laisvos eigos varikliuku - sokineja apsukos.

Del korozijos - pasakyciau masina laikosi puikiai, nes 15 metu - tai ne 1 :)

Per avarijas mates bulkas - tai kraupus vaizdas - zhmones gyvi, bet nuo masinos nieko nelieka, ypac silpna "subine", kai ivaro - baisu pagalvot kas galejo buti per avarija,
nors smugis buvo ne per stipriausias.

Degalu sanaudos mieste vasara ~9 ltr, ziema ~ 11 ltr.
Autostradoj ~110-120 - 6.5 ltr

PM variklis 2a pavara galima datempt iki 100 km/h, 160 km/h - laisvai eina,
180 - truputi baisu - per greitai.

Bagazine labai maza, remontuoti galima paciam.

Labai patenkintas, bet kita karta pirksiu A100 :)

Autorius:
Smulkesne Info:
E-mail:
Data: 2004-10-07



Modelis: Audi 80 B4


Grazi, erdvi bagazine, kuro bakas dugne, atsarginis ratas dedasi bagazines apacioje.
2Ltr mono ipurskimas, benzo uz miesto valgo labai mazai, gal ir 6.5Ltr,mieste apie 9ltr,bet duju eda daugokai mieste apie 13Ltr.
Variklis truputi eda te[palus kas dvi savaites reik dapilt.
Itariu gali leisti per tarpine, ypac kai pergazuoju.

Autorius: Raimis
Smulkesne Info:
E-mail: raimis@lab.org
Data: 2004-10-25



Modelis: Audi A6, 95m., 2.8


Audi A6 1995m., variklis V6 2.8l, automatas. Pakaba - ta paprastoji C4 (ji ėjo iki 1997m.). Pirkau aš pats 2005m. Diuseldorfe, puikios būklės, su serviso knyga, brangiai. Vilniuj nauja BRC dujų įranga (senai jau atsipirko). Su viskuo 25000lt. Puiki mašina - tiek važiavimo kokybe, tiek eksploatacijos kaštais. Kasko draudimas brangus, tačiau visvien verta.

Autorius: Vilius
Smulkesne Info:
E-mail: aviliux@config.lt
Data: 2008-08-20