Modelis: BMW


I darba ir i soda labiausiai megstu vaziuoti su BMW. Tam tikslui ju turiu tris. 3-ios, 5-tos ir 7-tos klases. Visi vadinami "perehodai". Tai yra geriausia ka sukurus zmonija. :) BMW 3 reikalingas kaip minimum 2 L. motoras. Geriau kad butu 2 durys (lengviau ilipti - islipti). Tai masina vienam. BMW 5 pakenciamas 2,5 L. motoras. Geriau aisku 3,5 L., bet tai retas modelis. Su ja galima vaziuoti ir i soda. BMW 7 reikalauja ne maziau 3,5 L. sirdies :) ir pageidautina automatines dezes (maziau ryja benzino, be to - komfortas....) Mieste zmona sutelpa i 16 l /100 km. o as "isirasau" i 20 l /100 km. Kaip vaziuosi, kaip vaziuosi...... As neturiu nieko pries bet kuri automobili, bet BMW yra geriausia. Svarbu zinoti kokios klases reikia. Ir visi praivalumai tavo. Esu pasiruoses atsakyti i bet kokius kalausimus apie siuos auto.

Autorius: Audrius Makauskas
Smulkesne Info:
E-mail: amakauskas@kaunas.omnitel.net
Data: 0000-00-00



Modelis: BMW


Mazai gendanciu masinu nera,tik pigiai ir brangiai islaikomos.Kadangi pats remontuoju automobilius,tai zinau kiek kas kainuoja-tiek detales,tiek meistro darbas. Ilga laika vairavau 3/5 klases BMW automobilius. >Tai vienos patogiausiu automobiliu,o be to ir labai komfortabilus.Tyliai dirbantis variklis ,patogus salonas.Ko nepalygisi su VW markes automobiliu. Pvz.,BMW 525,1991m..2.5l.,benzinas,automatine pavaru deze.Automobilis turi programine uzdegimo sistema,kuri dirba daug efektyviau.Taip patkondicionieriu,vairo stiprintuva,ABS,autopilota.Automatine deze-5 pavaru,turinti elektronini valdyma,galimi 3 rezimai-ekonominis,sportinis ir mechaninis(rankinis begiu jungimas).Vaziuokle patvari,gerai stovi ant kelio. Jei automobili priziuri,problemu neiskils.

Autorius:
Smulkesne Info:
E-mail: vilman@iname.com
Data: 0000-00-00



Modelis: BMW 525iA


BMW - tai daugiau nei automobilis,tai gyvenimo budas. Vien tik isedus pajunti,kad sis automobilis sutvertas kaip tik tau. Visi prietaisai isdestyti taip,kad butu lengvai pasiekiami ir nuskaitomi. Bene visi BMW automobiliai yra sportinio stiliaus (nu gal tik silpniausieji senesni varikliukai siek tiek maziau dinamiski). Man dar neteko sutikti tokio BMW, kuris "netrauktu". Kas dar gali buti geriau kaip: tikslus ir lengvas valdymas, galingi ir ganetinai ekonomiski varikliai, komfortiskas ir saugus vaziavimas. Kiekvienas vairuotojas sau ras jam tinkanti BMW. O ju yra ivairiausiu, pradedant 3-aja klase ir baigiant 8-aja. I siu automobiliu gama ieina tiek sedanai, tiek universalai, grazieji kupe ir kabrioletai bei grakstieji rodsteriai.

Dabar man gan daznai tenka pavazineti su 1991m. BMW 525iA. 2.5 variklis ("plyta"), 192AG po kapotu ir automatine pavaru deze (su trim rezimais: Sportiniu, Ekonomisku ir Manualiniu). Variklio galios tikrai pakanka siam sunkiam automobiliui. Vaziuoti galima tiek taupiai, tiek sportiskai (ko nepasakyciau apie panasiu parametru MB). Automatine deze taip pat dirba be priekaistu. Zodziu karta pavaziaves, negali sustot!

Autorius: Marius Siskauskas
Smulkesne Info:
E-mail: marusha1@takas.lt
Data: 2002-03-03



Modelis: BMW 3-cios klases


Siuo metu turiu 1991m 318i, o mama vazineja su 90m 325i. Patarimas perkantiem. jei ieskot benzino tai patartina ziureti varikli plyta". kai perkat paprasykit kad uzkurtu ir pasildytu iki darbines temperaturos (kai atsidaro 2-tras ausinimo ratas per radijatoriu). Paspaudykit ausinimo zarna. Jei neina ispausti su 2viem pirstais- varikliui galas (varo kompresija), pirkti neverta. Nusipirkti BMW gera dyzeli tai kaip islosti loterijoje. Jei netikit paskambinkit i betkoki srota ir paprasykit dyzelinio variklio. Pamatysit kad niekur nerasit. kaina didesne nei pacios masinos. Kuro sanaudos 325i 100km- 9 ltr uzmiestyje, 13-15ltr mieste. 318i 100km- 8.5 ltr autostradoj, 13-15 mieste. Labai geras dalykas- borto kompiuteris. jei jis veikia tai labai puikiai gelbsti kelyje.

Autorius: Povilas Valatka
Smulkesne Info:
E-mail: reginutev@one.lt
Data: 2003-01-29



Modelis: BMW E30 324 td 1991m.


Vazineju su E30 324 td 1991m. Variklis 2.4 litro su turbina, 115Ag. Max greitis apie 180 km/h (tvarkos sergetojams pasakysiu, kad bandyta Vokietijos greitkelyje). Variklis valdomas kompo, uzvedant juodu dumu debesio nemeta. Uzsiveda ziema iki -16C be problemu, vos ne kaip vasara – viens ir veikia. Kai temperatura zemesne, pagrindinis veiksnys yra akumuliatorius. Seip variklis pavedes nebuvo. Ziema degalu sunaudojimas apie 11l, vasara apie 8…9, nelygu kaip vaziuoji (cia mieste). Tepalu tarp keitimu papildyti nereikia. Tiesa naudoju MOBIL 5W-40 sintetini + ER Metal Conditioner, galbut tai turi itakos nepriekaistingam variklio darbui.
Kai nusipirkau, pakeiciau visus dirzelius ir skyscius (galinio tilto alyva MOBIL synth, greiciu deze Mobil semisynth, variklyje jau rasiau, ausinimo skysti, stabdziu ir vairo stiprintuvo skyscius). Visas sitas malonumas atsiejo apie 660Lt. Tiesa teko restauruoti vairo stiprintuva, tai dar kainavo 550Lt.
Seip automobilis skirtas dviems, nes patogiai atsisedus, gale vietos nebelieka.
Dar ka labai noreciau akcentuoti, tai nuostabus salono sildymas. Anksciau vazinejau su Ford Fiesta 1.6D, tai absoliuciai nesulyginami dalykai (del Fiestos sildymo-ausinimo sistemos technines bukles kalbu negali buti, nes buvo ir termostatas tikrintas, ir pati sistema plauta).
Stabilumas ir stabdymas (visi diskiniai stabdziai) yra super, ABS’o nera ir nereikia.
E30 patvarumas yra geras, pajiekojus galima rasti meistru, kurie kokybiskai suremontuoja ir uz nelabai baisia kaina. LEMFORDER (jei nesuklydau) gaminamas detales galima drasiai naudoti ir buti ramiems.
Padangas naudoju HANKOOK 702 195/65 R14 vasarines ir stabilumo prasme viskas tvarkoj. Ziemines Good Year ULTRA GRIP 400 be dygliu yra galvos skausmas ziema. Dabar pirkciau tik dygliuotas!
Perkant masina Lietuvoj, siulyciau LABAI idemiai paziureti, ar nebus “sudrosta”, nes po to buna labai daug galvos skausmo ir islaidu

Autorius: Gintautas Smilgevičius
Smulkesne Info:
E-mail: gintautas@varicom.lt
Data: 0000-00-00